نحوه مرجوع کردن کالا به فروشنده
نحوه مرجوع کردن کالا به فروشنده:
به منظور جلب رضایت و رعایت حقوق خریداران کالاهای مغایر با آنچه که در سایت توضیح داده شده قابل مرجوع به فروشنده خواهد بود.
جلب رضایت خریداران در فروشگاه اینترنتی وردسا همیشه مورد توجه مدیران این سازمان قرار گرفته است و فروشندگان تعهد دارند که از کالای ارسالی مغایر با توضیحات داده شده اعم از (ابعاد، رنگ ،نوع بسته بندی، کیفیت، جنس و دیگر موارد لازمه) خودداری نمایند.
چنانچه کالای ارسالی مغایر با توضیحات سایت باشد و شما از این امر ناراضی باشید، کافی است از طریق پنل(بالا سمت چپ) وارد پنل گردید و از قسمت تیکت و دپارتمان بخش پشتیبانی و یا خدمات پس از فروش مستندات خودتان را کامل توضیح بدهید.(لطفا در موقع درخواست شماره سفارش، نام و نام خانوادگی خودتان، شماره موبایل و مشکل خودتان را با عکس محصول درج نمایید تا سریعا در اسرع وقت رسیدگی گردد) لطفا به هیج وجه نگران این موضوع نباشید و در آرامش کامل مشکل شما رسیدگی و حل خواهد شد.
حتما توجه داشته باشید که اگر کالای ارسالی که به دست شما رسیده نوع بسته بندی کالا مغایر باشد از بازکردن بسته (منظور بسته پستی نیست بلکه خود کالا است) خودداری شود یا بهتر بگوییم از حالت آکبند خارج نگردد تا به فروشنده مرجوع داده شود، در غیر اینصورت امکان مرجوع کردن به فروشنده وجود ندارد، مگر موارد خاصی که نیاز به باز کردن کالا و مشخص شدن مغایرها باشد. کلا به عنوان یک خریدار با تعهد عمل کنید تا طرفین فروشنده ضرری از سمت شما به ایشان وارد نگردد، زیرا پول شما توسط وردسا در بازگشت وجه تضمین شده است.
شما خریداران عزیز بایستی مستندات خودتان را با توجه به توضیحات سایت و مغایرت ها برای واحد پشتیبانی ارسال نمایید.